Minden nap jobbak akarunk lenni, mint tegnap!
E-mail

pbox@korax.hu

Telefon

+36-24-485-402

KORAX Gépgyár Kft. komplex infokommunikációs fejlesztése

A fejlesztés keretében Dyntell ERP rendszer került bevezetésre. A projekt rövid távú, konkrét célkitűzése, hogy a cégnél egy kombinált informatikai rendszert vezessünk be. Mindezek a megkövetelt hardver- és szoftverelemek beszerzésével együtt, amivel elérhető a hatékonyság növelése és a cég belső ügyviteli folyamatainak hosszú távra jó alapot, átláthatóságot, továbbfejlődési lehetőséget biztosít.

Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00922
Kedvezményezett neve: KORAX Gépgyár és Vállalkozó Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: KORAX Gépgyár Kft. komplex infokommunikációs fejlesztése
Támogatás összege: 23 992 800 Ft
Támogatás mértéke: 40%
Projekt leírása: A KORAX Gépgyár Kft. a GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00922 azonosítószámú projekt keretében komplex infokommunikációs fejlesztést hajt végre.
A fejlesztés keretében Dyntell ERP rendszer került bevezetésre, amelynek moduljai és funkciói a következők:
Vállalati CRM, értékesítés modul: értékesítési és ügyfélszolgálati folyamatok támogatása, amellyel nő a hatékonyság és az ügyfél elégedettség. Gyártási terület modul: lehetővé teszi az alacsony alapanyag és/vagy félkész termék, illetve áru raktárkészlet-szint tartását, illetve az alacsonyabb munkaerő ráfordítást, ezáltal optimalizálja a szükséges emberi erőforrások mennyiségét.
Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés modul: HR munkatárs munkájának segítése, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást. Kontrolling és döntéstámogatás modul: Segíti a cégvezetés munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást – lehetővé teszi a munkafolyamatok automatizálását, támogatja azok végrehajtását.
Beszerzési, logisztikai terület modul: beszerzési, logisztikai feladatok ellátásának a segítése. Táv- és csoportmunka modul: térbeli és időbeli távolságok kezelése – egységes ügyviteli és vállalati információs rendszer üzemeltetése.
Pénzügyi, számviteli modul: folyamatosan követi a vállalkozás üzemgazdasági- és pénzügyi eredményességét – aktuális állapotot mutat a vállalkozás szállítói kötelezettségeiről és vevői követeléseiről, likviditási terv készítése – a vállalat tulajdonában lévő tárgyi eszköz nyilvántartása, kezelése és értékelése.
A projekt keretében a sikeres megvalósításhoz, a rendszer kiépítéséhez az alábbi eszközök beszerzése szükséges: Dell PowerEdge R530 szerver, 4 darab Dell Vostro Notebook, 4 db asztali számítógép és 2 darab M3 Orange OX10 2D mobil vonalkódolvasó.
A projekt rövid távú, konkrét célkitűzése, hogy a cégnél egy kombinált informatikai rendszert vezessenek be. Mindezek a megkövetelt hardver- és szoftverelemek beszerzésével együtt, amivel elérhető a hatékonyság növelése és a cég belső ügyviteli folyamatainak hosszú távra jó alapot, átláthatóságot, továbbfejlődési lehetőséget biztosít.
A fejlesztés eredményét terveink szerint közvetlenül az alábbi munkakörökben dolgozó kollégák hasznosítják: cégtulajdonosok, cégvezetők, műszaki vezető, termelésvezető, adminisztratív munkatársak, könyvelő, projektmenedzser, kereskedelmi vezető, informatikai vezető, gazdasági vezető, üzletkötő.

Projekt befejezése: 2019. október 25.

2024. ÁPRILIS 9-10.
MILLENÁRIS B ÉPÜLET

Gép- és technológiai kiállítás élelmiszeripari fókusszal
 Információ a legújabb technológiai megoldások, élelmiszeripari pályázatok

KERESSE KORAX GÉPGYÁR STANDJÁT A KIÁLLÍTÁSON!
 
Megtervezzük – legyártjuk- szakértő mérnök és gyártó csapatunkkal